Lista: Żywność niskokaloryczna - najlepsze pokarmy dla diety

Aby na stałe zmniejszyć wagę lub tymczasowo schudnąć, musisz zmniejszyć ilość spożywanych kalorii. Dlatego zawsze należy spalać więcej kalorii w fazie diety niż przyswajać, aby osiągnąć zauważalny efekt. W tym celu powinieneś znać niskokaloryczne potrawy, które są dla ciebie dostępne. Ale niskie kalorie niekoniecznie oznaczają niskie wartości odżywcze - wręcz przeciwnie, wiele produktów spożywczych o niskiej zawartości kalorii jest bogatsze w wartościowe witaminy, minerały śladowe i minerały. Nie można również przeoczyć twojego sytości, tylko dlatego, że jesz niskokaloryczne potrawy. Poniższa lista przedstawia ci niskokaloryczne pokarmy, które są wypełnione i zdrowe.

Łatwo przyswajalne pokarmy - Lekka i przyjazna dla żołądka żywność

Podczas trawienia ludzie rozbijają pokarm, który żywią się na części, i rozkładają je na odpowiednie miejsce w naszym ciele. W żołądku - lub w jamie ustnej - wszystko zostaje zmiażdżone, a następnie składniki odżywcze z jelita są podawane krwi, która rozprowadza je do właściwych miejsc w ciele. Nie wszystkie pokarmy są równie dobre i lekkostrawne. Zwłaszcza tłuste i silnie słodzone lub solone jedzenie, ciało nie może się dobrze trawić. Rezultatem są wzdęcia, zaparcia lub poważniejsze problemy żołądkowe. W poniższym artykule znajdziesz 20 najlepszych lekkostrawnych pokarmów, które mogą być trawienne, a nawet trawienne. Nawiasem mówiąc, nie należy lekceważyć dobrze funkcjonującego układu pokarmowego, ponieważ wiele chorób rozwija się tylko dlatego, że coś jest nie tak z żołądkiem i jelitami. Jeśli twoje jelito jest już osłabione, cały twój układ odpornościowy traci siłę. W jelicie znajduje się większość komórek układu odpornościowego. Ponadto przewód jelitowy jest połączony z innymi narządami, takimi jak wątroba, która jest odpowiedzialna za detoksykację naszego organizmu. Zdrowy żołądek i przewód pokarmowy oraz dobrze funkcjonujące trawienie są podstawą ogólnego samopoczucia.

Pokarm zawierający selen

Selen występuje zarówno w produktach roślinnych, jak i zwierzęcych. Ponieważ selen jest pobierany przez rośliny z gleby, a zawartość selenu jest raczej niska w glebach krajowych, należy szczególnie polegać na spożywaniu bogatych w produkty bogate w selen produktów. Niezbędny pierwiastek śladowy potrzebny organizmowi ludzkiemu jest potrzebny organizmowi, aby pomóc w tworzeniu się enzymów i dlatego uczestniczy w całej serii procesów. Na przykład selen może wiązać metale ciężkie w ciele i chronić przed wolnymi rodnikami w połączeniu z odpowiednimi enzymami. Selen bierze udział w odnowie komórkowej, w regulacji hormonów tarczycy i jest ważnym składnikiem męskich plemników, dlatego równowaga selenu jest zawsze związana z męską płodnością. Poniższe pokarmy z selenem dają ci pierwszy punkt wyjścia do radzenia sobie z ważnym pierwiastkiem śladowym.

6 najlepszych potraw z dużą ilością żelaza

Żelazo jest jednym z tak zwanych niezbędnych pierwiastków śladowych. Jest to niezbędne i nie może być wykonane przez samo ciało. W organizmie żelazo jest głównie odpowiedzialne za transport tlenu i oddychanie komórkowe. Są to dobre powody, aby zwracać uwagę na wystarczające spożycie. Aby zachować zdrowie, potrzebujemy do 15 miligramów dziennie. Na przykład kobiety w ciąży potrzebują dużo więcej, około 30 miligramów, ponieważ trzeba też dbać o ich nienarodzone życie. Chcesz wiedzieć, w której żywności jest najbardziej żelazo? Powiemy ci to tutaj - i jest wiele innych wskazówek dotyczących zdrowego odżywiania.